2010. június 28., hétfő

Málnás-túrós sütemény

Kaptam egy doboznyi málnát, azzal a feltétellel, hogy hétvégén sütnöm kell belőle valamit. Szombaton persze nem foglalkoztam vele, így vasárnap reggel kerestem gyorsan valami egyszerű receptet. Bonyolultabbra már úgysem lett volna idő, így emellett döntöttem. Recept innen.
Mivel most otthon vagyok, a sütőfelszerelésem meg Pesten, így abból dolgozok ami van. Tortaforma híján kenyérformában sütöttem, így kevésbé mutatós, és egy kicsit tovább is kellett sütni.

Málnás-túrós sütemény

50 dkg túró, 25 dkg tejföl, 10 dkg nádcukor (lehet 12 dkg is), 2 nagy tojás, 2 tk vaníliakivonat, 5 ek búzadara, málna (kb. 30-35 dkg)

A túrót, a cukorral, a tojásokkal és a vaníliakivonattal összedolgozzuk, majd hozzáadjuk a tejfölt. Belekeverjük a búzadarát, végül óvatosan a málnát is. Vajazott, morzsázott formába töltjük, majd előmelegített sütőben, 180° C-on 30-35 percig sütjük. Tűpróba!

Nincsenek megjegyzések: